חיפוש
 
לדף הבית >>     יחסים >>

מה עושים עם הבן זוג שמסתיר ממך דברים

 

בן זוגי נוהג  להסתיר ממני דברים שעלולים להפריע / להכעיס אותי. אני חוששת שאולי דבר זה יכול לגרום לו בעתיד להסתיר ממני בגידה בעתיד ובנוסף זה מערער את תחושת הביטחון והאמון שלי בו. מה עושים במצב כזה? 

 

הסתרה היא אכן דבר שיכול לערער אמון וביטחון בבן או בבת הזוג. המפתח ליחסים זוגיים בריאים הוא תקשורת גלויה ופתוחה. יחד עם זה את כותבת שהסיבה להסתרה היא החשש שלו שתכעסי, כלומר, הוא חושש מתגובה שלך. כדאי לבדוק- האם יש משהו בתגובה שלך שגורם לו להתגונן?
חשוב להבין, אין כאן אשמים יותר או אשמים פחות, או בכלל אשמים. מדובר בדינמיקה זוגית ששני בני הזוג יוצרים יחד. מעין ריקוד זוגי משותף. הדינמיקה שאת מספרת עליה פה, יכולה להביא להתבצרות של כל אחד בעמדתו, לריחוק ולמצוקה. מצד שני, יש כאן הזדמנות לריפוי.
המומחיות של בני הזוג היא ללחוץ זה על הפצעים של זו ולהיפך, לעורר תגובות בצד אחד, שמעוררות תגובות בצד השני וחוזר חלילה, וכך ליצור מעין מעגל קסמים. נסי לזכור תקופות טובות איתו; את ראשית הקשר וההתאהבות. זה אותו אדם שהתאהבת בו. בתוך מעגל קסמים כזה המניעים האמיתיים הם רגשות ופחדים לא מודעים שקשה לחשוף ללא עזרה.
זה נראה לי שאתם זקוקים לעזרה מקצועית: מישהו שיוכל לעזור לכם לראות את אותם רגשות לא מודעים ואת הצרכים הרגשיים שלכם, ולהבין שאתם בזה ביחד. כדאי לפעול כבר היום, לפני שהדינמיקה תיקח אתכם למשבר שיהיה קשה להתאושש ממנו. טיפול במשבר בשלב הזה יכולה להביא לתקשורת גלויה ולאמון רב יותר שיחבר אתכם חזרה לאהבה.

ישראל עובדיה-הדרך לאהבה
תקשורת זוגית רב מימדית

יש לכם עוד שאלות לישראל עובדיה טיפול ויעוץ זוגי? כנסו!

הפייסבוק שלי

0522388423

 

 
 
 
קמפיין 23

קמפיין 23

פורום המומחים

פורום המומחים

מה היעוד שלך....  מירון אורגד

מה היעוד שלך.... מירון אורגד

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים