תלמידי כיתה ו`3 בבית ספר שז”ר בהרצליה
*הגיעו לכיתה עם בנדנות כאות הזדהות לחברתם לכיתה שמחלימה מסרטן* בכיתה ו\'3 בבית ספר שז\"ר בהרצליה לומדת ילדה גיבורה שנלחמה חזק בסרטן וניצחה את המחלה
אבל.. עדיין לא צמח לה כל השיער והיא מגיעה עם פאה ובנדנה לביה"ס כל יום מאז שחזרה לספסל הלימודים.
לא כל הילדים בביה"ס מכירים את סיפור הגבורה שלה ועלו לא מעט שאלות והוחלפו לא מעט מבטים לעברה. אז אחרי שיח ממוקד ומרתק בינה, יחד עם מנהלת ויועצת ביה"ס, לבין התלמידים, הלוק שבחרה הפך להיות קצת יותר מובן לכולם ופחות "שונה" בעין.
אז כמחוות ערבות הדדית מרגשת חבריה לכיתה החליטו לגרום לכל ביה"ס להבין את מה שהיא כבר הבינה - כמה בנדנה זה אופנתי ושיק :)
כל תלמידי כיתה ו’3 הגיעו אתמול עם בנדנה לביה"ס כאות הזדהות ואהבה לילדה.
*ראש העיר, יריב פישר,* אמר: "כמה מרגשת המחווה היפה של תלמידי הכיתה כלפי חברתם. זהו מעשה ערכי-חינוכי מהמעלה הראשונה, שהעיר הרצליה כל כך מזוהה איתו, שרואה את האחר, קשוב לו, מכיל, ומגלה ערבות הדדית וסולידריות."
צילום: דוברות עיריית הרצליה
