חיפוש
 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

כרטיס ביקור לעסק – כל האפשרויות בעידן המתקדם של היום

 

כדי שעסק או איש מקצוע ימשיכו לשגשג ולהצליח הם צריכים לעבוד כל הזמן על הגדלת מעגל הלקוחות ושימור הלקוחות הקיימים. יש כל מיני משימות שיכולות לעזור למימוש הצורך הזה של עסקים ואנשי מקצוע, אבל אחת הדרכים היעילות והפשוטות ביותר לשמור על קשר עם לקוחות ולייצר קשרים חדשים היא באמצעות כרטיס ביקור לעסק

 

כדי שעסק או איש מקצוע ימשיכו לשגשג ולהצליח הם צריכים לעבוד כל הזמן על הגדלת מעגל הלקוחות ושימור הלקוחות הקיימים. יש כל מיני משימות שיכולות לעזור למימוש הצורך הזה של עסקים ואנשי מקצוע, אבל אחת הדרכים היעילות והפשוטות ביותר לשמור על קשר עם לקוחות ולייצר קשרים חדשים היא באמצעות כרטיס ביקור לעסק. בעבר כרטיסי ביקור היו פריט בסיסי שנראה לנו כיום קצת מיושן. בעלי עסקים שונים, עצמאיים ואנשי מקצוע היו מדפיסים כרטיס ביקור על דף ומחלקים אותו ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאליים בכל מיני הזדמנויות עסקיות. אבל כיום כמובן שישנן אפשרויות דיגיטליות מתקדמות בהרבה ועליהן נפרט כאן בהרחבה. בזכות ההתקדמות הטכנולוגית והדיגיטלית, כרטיס ביקור לעסק הוא כבר לא מוצר שמדפיסים באופן חד פעמי, אלא מוצר שמתעדכן כל הזמן.

 

איזה כרטיס ביקור לעסק אפשר לייצר בעידן הדיגיטלי?

כאשר מדובר על כרטיס ביקור לעסק כיום אנחנו כבר לא מדברים על אותו מוצר מיושן מודפס על דף, אלא על הגרסה המתקדמת והדיגיטלית שלו. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה סוג של מיני אתר קטן שכולל את כל המידע שאתם רוצים להציג על העסק שלכם ועוד אפשרויות נוספות ומגוונות:

  1. תוכן שיווקי מעניין על העסק שלכם כמו אודות העסק, גלריית תמונות, סרטוני וידיאו– אם יש לכם תמונות טובות או סרטונים שממחישים את העבודה שלכם זה לגמרי מקום טוב להציג אותם.
  2. אפשרות לחייג אליכם ישירות מכרטיס הביקור– באמצעות לחיצת כפתור פשוטה ובלי שצריך לעבור לאפליקציה אחרת.
  3. אפשרות ליצור איתכם קשר באמצעות וואטסאפ– אם יש לכם וואטסאפ עסקי תוכלו לחבר אותו לכרטיס הביקור שלכם ולקשר אותו מיידית כך שהלקוחות יוכלו להגיע אליכם גם לוואטסאפ בקלות
  4. קישור לאתר שלכם– אם יש לכם אתר נוסף ומלא זה המקום לעדכן אותו בו כדי שהלקוחות הפוטנציאליים יוכלו להתרשם.
  5. הכוונה לבית העסק– תוכלו לעדכן בכרטיס הביקור את כתובת העסק ובלחיצת כפתור הלקוחות יוכלו לנווט את דרכם אליכם.
  6. טופס ליצירת קשר והשארת פרטים–תוכלו לעודד את הלקוחות שלכם להשאיר פרטים שהם למעשה לידים עבורכם ליצירת קשר עם הלקוחות בהמשך.

 

מה היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי?

אם תבחרו את הגרסה הדיגיטלית עבור כרטיס ביקור לעסק שלכם תהנו ממיני סייט מדויק, במחיר אטרקטיבי ובתפעול פשוט במיוחד. בניגוד לכרטיסים המודפסים, בכל פעם שפרטי העסק שלכם ישתנו או יתעדכנו, תוכלו לעדכן אותם ממש בקלות ללא תשלום נוסף. את הכרטיס תוכלו לשלוח בקלות ללקוחות חדשים וללקוחות פוטנציאליים באמצעות וואטס אפ, מייל, פייסבוק וכדומה. אם פספסתם שיחה מלקוח, תוכלו בקלות ובמהירות לשלוח לו בחזרה את כרטיס הביקור שלכם או לשלוח לו הודעה אוטומטית אחרת, כך שלא תפספסו.

 
 
 
קמפיין 23

קמפיין 23

פורום המומחים

פורום המומחים

מה היעוד שלך....  מירון אורגד

מה היעוד שלך.... מירון אורגד

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים