חיפוש
 
לדף הבית >>     הורים וילדים >>

מעיין ההורות

 

”מעיין אטיה, מדריכת הורים הבוחרים לחיות חיים רגועים ואיכותיים יותר. עוזרת להורים המעוניינים להבין יותר את צרכי הילד שלהם, כמו גם את האתגרים המלווים אותו בשנות הילדות המוקדמות, כי הבנה ותקשורת חיוניים להתפתחותו התקינה של הילד וגם ליכולת להעניק לו את המענים הרגשיים והפיסיים בהתאם לגילו”. להמשך קריאה- כנסו...

 

מעיין ההורות

 מי אני?

נעים מאד, שמי מעיין אטיה, אמא לשתי בנות, נשואה, מדריכת הורים ויועצת שינה. 

שנים רבות של עשייה אישית ומקצועית בתחום ההורות, המשפחה והחינוך לגיל הרך, מוכיחות לי כל יום מחדש שזהו היעוד שלי. באמת. אני אוהבת את מה שאני עושה ופועלת מתוך תחושת שליחות, כזו הצרופה באוֹר יְקָרוֹת של הבנה עמוקה, רגישות, מבט ישיר לתוך העיניים. זו המגיעה מאהבה ורצון אמיתי, להוביל שינוי בקרב הורים ומשפחות המעוניינים בחיים נעימים ורגועים יותר.

אני מייעצת ומדריכת הורים לילדים, משפחות וזוגות המתמודדים עם דילמות שונות הקשורות לגידול ילדיהם.

עבדתי עם ילדים והורים, כגננת מוסמכת לגיל הרך במשך עשרים שנים בהן יעצתי, תמכתי וליוויתי מקרוב משפחות רבות. סיימתי לימודי תואר ראשון בחינוך עם התמחות בחינוך מיוחד, רכשתי ידע נרחב בתחום ההורות באמצעות לימודים וסדנאות מקצועיות. שנים אלו מחברות אותי היטב למהות שלי כמדריכת הורים ויועצת שינה כי ראיתי, שמעתי, ייעצתי, למדתי – כל כך הרבה ובעיקר מאלו ששיתפו אותי ואפשרו לי להיכנס לתוך “עולם ההורות” האישי שלהם אף אחד לא לימד אותנו את מקצוע ה”הורות”. כל הורה מתחייב למעשה יום יום לקריירה תובענית ומתגמלת, ללא כל אפשרות לקחת פסק זמן לחופשה, או יכולת להחליט שעכשיו הוא רוצה קידום. אין הנחות ובכל גיל של הילדים שלנו, עולות וצצות התלבטויות, חששות, רצונות. מומלץ לעצור רגע ולחשוב “מה עושים איתם? עכשיו!”. זה לא פשוט, לעיתים מדיר שינה, אבל אפשרי. אפשר בהחלט להבין יותר את מערכת היחסים בבית עם הילדים, את הזוגיות, בכל הקשור לחינוך, הצבת גבולות, שיתוף, התייעצות, קבלת עזרה ועוד הרבה. הבנה זו מובילה ומסייעת רבות בהתמודדות היומיומית עם מגוון רחב של סוגיות וקשיים המלווים כל הורה באשר הוא.

למידה זו עשויה לחולל פלאים. זו עובדה.

אני מדריכה הורים הבוחרים לחיות חיים רגועים ואיכותיים יותר.

אני עוזרת להורים המעוניינים להבין יותר את צרכי הילד שלהם, כמו גם את האתגרים המלווים אותו בשנות הילדות המוקדמות, כי הבנה ותקשורת חיוניים להתפתחותו התקינה של הילד וגם ליכולת להעניק לו את המענים הרגשיים והפיסיים בהתאם לגילו.

אני מאמינה שמודעות וקבלת כלים מעשיים מסייעים ליצירת אווירה נינוחה, מכילה ושלמה יותר בבית. החיים עשויים להשתנות בקרב מי שמחליט שהוא רוצה בכך.

כאמא, אני בוטחת מאד באינטואיציה שלי פעמים רבות כשאני נדרשת לקבל החלטות הנוגעות בכל תחומי החיים ובעיקר לגבי הבנות שלי. אני מאמינה שרבים נוהגים כך.

לצד החושים הבריאים, אני מזמינה אתכם להתייעץ, לקבל הכוונה.

חשבו על הילדים שלכם ועל עצמכם, עד כמה חשוב לחיות בבית באווירה מקבלת ומכילה מחד, לצד גבולות ואסרטיביות מאידך.

חשבו על לילות שינה רצופים שלכם ושל הילד שלכם ועד כמה זה חיוני – זהו חלום שניתן להגשים.

חשבו עליכם כהורים המעוניינים לקבל “מתנות קטנות” של שקט ושלווה לצד איכות חיים טובה וזורמת יותר.

כולנו צריכים את זה. כל כך.

אני מאמינה בהובלה של שינויים קטנים. אלו מובילים לשינויים ושיפור גדול עוד יותר.

תמיד כאן בשבילכם,

 

יש לכם עוד שאלות למעין אטיה הדרכת הורים ויעוץ שינה? כנסו!

054-2182170  בקרו באתר שלי

 
 
 
קמפיין 23

קמפיין 23

פורום המומחים

פורום המומחים

מה היעוד שלך....  מירון אורגד

מה היעוד שלך.... מירון אורגד

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים