נועה שילר רייכמן מונתה למנהלת בית-ספר יצחק שמיר
מינוי חדש במערכת החינוך בהרצליה: נועה שילר רייכמן מונתה למנהלת בית-ספר יצחק שמיר בשנת הלימודים הבאה
נועה היא אשת חינוך בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנים, מתוכן כיהנה 3 שנים כמנהלת בית-ספר בכפר-סבא.
נועה בעלת תואר שני בניהול מערכות חינוך במכללת בית ברל, אותו סיימה בהצטיינות.
נועה שילר רייכמן, אומרת: "אני נרגשת לקראת הדרך החדשה ומודה על האמון שניתן בי להוביל את בית הספר "יצחק שמיר", תוך ביסוס תחושת אמון, שייכות ושותפות עם הצוות והקהילה. יחד, נוביל חדשנות פדגוגית ולמידה פעילה ומשמעותית, המקדמת את הסקרנות והיצירתיות של הילדים".
ראש העיר, יריב פישר, בירך את נועה, ואמר: "נועה היא אשת חינוך מנוסה ומוערכת שמביאה איתה ניסיון עשיר, ידע רב, מקצועיות וערכים טובים. אני מאחל לה הצלחה גדולה בתפקידה החדש ואני סמוך ובטוח שהיא תוביל את בית ספר יצחק שמיר להישגים גבוהים, שיטיבו עם התלמידות והתלמידים".
מצ"ב תמונה של נועה. צילום: דוברות עיריית הרצליה.
לפרטים נוספים:
אמיר גלעד, מנהל יחסי ציבור, דוברות עיריית הרצליה, 0545555083
דורית בסמן קובל, מנהלת אגף דוברות והסברה, עיריית הרצליה, 0503045703
