חיפוש
 
לדף הבית >>     ישראל עובדיה, טיפול ויעוץ זוגי, חדרה >>

איך ניתן להעצים את הרומנטיקה ביחסים שבינו לבינה

 

ככל שעובר הזמן הרומנטיקה בזוגיות הולכת ודועכת. איך ניתן לשנות חוקי המשחק הללו? על כך בטור הבא...

 

עניין זה חל בכל דבר בחיים - אם אנחנו מאבדים ערנות ותשומת לב, נוצרת דעיכה ונגמר העניין. אני אוהב להמשיל מערכת יחסים לגינה שבבעלות של שני בני הזוג: ההתאהבות היא הזמן של הפריחה: משקים, עודרים, מוקסמים ממראה הפרחים ומריחם. אבל, אם לאחר שלב ההתלהבות לוקחים כמובן מאליו, כלומר, לא משקים, לא עודרים ולא עוקרים עשבים שותים- הגינה קמלה, ואפשר לקנא בגינות (מערכות זוגיות) האחרות שמסביב. צריך לזכור שאין במה לקנא: כל גינה ייחודית ושונה מאחרת, וכולן דורשות טיפוח והשקעה. אהבה לבדה לא מחזיקה מערכת זוגית, בדיוק כמו שהשמש לבדה לא מספיקה לגרום לגינה ללבלב. בזוגיות השקייה היא המילים הטובות והמבט המחייך, העדירה היא העשייה המשמעותית, העקירה של העשבים השותים היא מניעה של ביקורתיות להשתלט על הזוגיות. אלו פעולות משמעותיות וישנן פעולות נוספות לביצוע.

האיום הגדול לזוגיות הוא האמונה בסיפורי אגדות שגורמים לאנשים להתייאש: סיפורי האגדות גורמות לאנשים להאמין ש"או שיש את זה או שאין את זה", אבל האמת היא, שזוגיות, היא בדיוק כמו גינה הזקוקה להשקעה ולטיפוח: יש פרחים שמתאימים לכל עונה (בזוגיות- גיוון ושינוי), לפעמים צריך לזבל את האדמה (בזוגיות- לצאת לחופש, למלא מצברים), ולפעמים, כשתקועים ולא יודעים מה לעשות- קוראים לאיש מקצוע- הגנן (בזוגיות- המטפל הזוגי).

לסיכום מאור, אין מה להתייאש, להיפך, אני ראיתי זוגות וותיקים שלמדו איך לתחזק את הרומנטיקה, התשוקה והאהבה, והם מדווחים על רומנטיקה גבוהה גם לאחר שנים רבות של ביחד.

 

ישראל עובדיה- ריפוי מערכות יחסים

 

יש לכם עוד שאלות לטיפול ויעוץ זוגי ישראל עובדיה? כנסו!

0522388423

 
 
 
קמפיין 23

קמפיין 23

פורום המומחים

פורום המומחים

מה היעוד שלך....  מירון אורגד

מה היעוד שלך.... מירון אורגד

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים