חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

האם אתם חיים עם משקל עודף? אפשר אחרת

 

  אנשים רבים שסובלים מעודף משקל מתייאשים לאורך הדרך מהתרפות השונות, הדיאטות שלא מחזיקות מעמד ואימוני כושר מפרכים. זהו סיפורו של איש אחד שהצליח לחולל שינוי בדרך חדשה

 

ככל שאנחנו מתבגרים, הגוף שלנו יעמיד בפנינו יותר ויותר קשיים, בעיקר אם לא שמרנו עליו לאורך שנות חיינו. יולי לב, מנהל ויוזם פרויקטים של נדל"ן כבר יותר מ-35 שנה, התמודד עם בעיית עודף משקל במשך שנים ארוכות. כמו רבים אחרים הוא צבר הצלחות וכישלונות בעקבותיהם הוא ירד ועלה במצטבר 500 ק"ג. מאמני כושר, דיאטנים ורופאים מומחים היו אצלו בחיוג מהיר אבל גם כאשר הצליח להשיג תוצאות הן לא החזיקו בטווח הרחוק והוא הרגיש כמו פצצה מתקתקת.

כל מי שסובל מעודף משקל יודע כמה זה משפיע על ניהול אורח חיים תקין, זה משליך על היכולת לישון, לנשום ובסופו של דבר גם לתפקד. כאשר גיל 60 כבר היה בפתח הבין יולי שהוא חייב לנסות משהו אחר, זאת מכיוון ששום מרשם שקיבלת מרופא המשפחה לא עזר, דיאטות החירום מהדיאטנים הכי מצליחים במדינה לא הניבו תוצאות ואפילו אימונים מפרכים עם מאמן האישי לא השיגו את המטרה אותה ראה לנגד עיניו- להיות בריא ובמשקל תקין למשך כל החיים.

דיאטות, ספורט, תרופות שונות ושאר הפתרונות הקיימים היום ברפואה הקונבנציונלית אולי יביאו עמם תוצאות בטווח הקצר אבל ברוב המקרים לא יחזיקו מעמד לאורך זמן. מעבר לכך, לתרופות לא טבעיות יש השלכות על גוף האדם, ומנגד ספורט ודיאטות, כפי שאתם יודעים, דורשים המון מאמץ, ואחריו קל מאוד לעלות שוב את כל המשקל בחזרה. שורש הבעיה הוא עמוק יותר, וזה מה שהבין יולי. דבר נוסף שהוא הבין היה שיש פתרון אחר, טבעי ושלא דורש מכם כל כך הרבה.

השיטה של יולי לב

8 שנים ויותר מ30,000 שעות הושקע בפיתוח המוצר שנקרא VIXIV ובמקביל אליו השיטה של יולי לב שמשנה לחלוטין את התפיסה הקיימת לגבי הדרך הנכונה להיות רעננים, חדים, נמרצים, מאושרים ובעלי משקל תקין. כיום, אנשים לא מספיק מודעים לבריאות שלהם וזה הרבה מעבר לעודף משקל, היות ומשקל תקין לא בהכרח מצביע על בריאות הגוף. זו הסיבה שהמוצר והשיטה המהפכניים מתאימים לכולם ועוזרים לשפר את הביצועים מדי יום- אם חשבתם שלא תוכלו לחזור מיום עבודה מתיש עם כוחות לצאת לבלות אחר כך, לנקות את הבית או לבצע כל פעילות נוספת, בעזרת הכמוסה הטבעית והמהפכנית תגלו שכל אלו אפשריים.

פיתוח זה הציל את חייו של יולי ובעקבות כך הוא החליט לפתח קריירה חדשה, שהיא יותר כמו שליחות, ובמהלכה ללוות אנשים שסובלים מאותם הקשיים שהוא מכיר מקרוב אבל היום הם כבר מזמן מאחוריו. הוא מקיים וובינרים, הרצאות וכנסים שונים בהם הוא מגלה את כל הסודות שלו ועונה על כל השאלות.

ליצירת קשר
 

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה FDA-  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים. תוסף תזונה אינו תרופה ויש להיוועץ עם רופא לפני השימוש.

 אזהרה: תוסף תזונה אינו תרופה, יש להיוועץ עם רופא, חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.
 
דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
קמפיין 23

קמפיין 23

פורום המומחים

פורום המומחים

מה היעוד שלך....  מירון אורגד

מה היעוד שלך.... מירון אורגד

mcity

mcity

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים