חיפוש
 
לדף הבית >>     גדי ברקאי, תכנון פיננסי CFP, הרצליה >>

אילו תוכניות חסכון מומלצות לשנת 2024

 

כותב התוכן הינו מומחה בתכנון פיננסיי CFP. ביסודה הקמת תוכנית חיסכון  מבוצעת בדרך כלל כנגד מטרה כלשהי של הלקוח, גם יעד צבירה היא מטרה אליה אנחנו שואפים להגיע ונשתמש בכל הכלים האפשריים העומדים לרשותנו. להמשך קריאה - כנסו...

 

כמו כן נגדיר ונבהיר את הכלים ויכולות הלקוח, השאלות שעומדות בפננו תוך כמה זמן אנחנו רוצים או צרכים להגיע ליעד אליו אנחנו שואפים.

שאלה נוספת מה הרמת הסיכון בה אנחנו מוכנים לבצע את מסלול ההשקעה לטובת החיסכון, תוכניות החיסכון משולות לתוכניות השקעות, אם נבצע חיסכון בבנק ונקבל במקסימום על פי הפרסומים כ-4%-1% ברוטו כלומר לאחר מס ישאר לנו כ-3%-0.75% אחוז נטו ולכן כדאי לשקול מה אנחנו באמת רוצים או לאיזה פרקי זמן וכשמדברים על השקעות אנחנו צריכים לדעת שמדובר במסלולים שונים וברמת סיכון שונות.

קיימים מסלולי השקעה רבים ומגוונים כמו מסלולי אג"ח, מניות, בארץ, בחו"ל, מדדים שונים שיכולים לענות לכל אחד על מטרותיו, מפאת החוק והרגולציה לא אוכל לנקוב במסלול כזה או אחר בוודאי שלא להמליץ אלא לאחר פגישת הכרות וברור צרכים כפי שהחוק מחייב. האינטרס שלי הצלחת התהליך עבור הלקוח להוביל את הלקוח ליעדים והמטרות שלו.

יש לכם עוד שאלות לתכנון פיננסי - גדי ברקאי? כנסו!

כרטיס הביקור שלי

0544640290

 
 
 
קמפיין 23

קמפיין 23

פורום המומחים

פורום המומחים

מה היעוד שלך....  מירון אורגד

מה היעוד שלך.... מירון אורגד

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים