חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות דרום השרון >>

ראש העיר, יריב פישר, פונה למפונים מקיבוץ מפלסים באירוע פורים

 

תושבי קיבוץ מפלסים שפונו מבתיהם מפרוץ המלחמה ומתארחים במלון דן אכדיה בהרצליה, קיימו הערב אירוע פורים עם מופע של צמד היוצרים גיא ויהל ובו פנה ראש העיר

 

הודעת דוברות עיריית הרצליה, 21.3.24:

ראש העיר, יריב פישר, למפונים מקיבוץ מפלסים:
"אירועי השבעה באוקטובר הצריכו את כולנו להתגייס ולהירתם אחד למען השני - לתמוך, להקשיב ולסייע. העיר הרצליה שמחה לארח אתכם ולספק לכם את כל מה שאתם צריכים".

תושבי קיבוץ מפלסים שפונו מבתיהם מפרוץ המלחמה ומתארחים במלון דן אכדיה בהרצליה, קיימו הערב אירוע פורים עם מופע של צמד היוצרים גיא ויהל.

ראש העיר, יריב פישר, הגיע לאירוע לברך את חברי הקיבוץ, ואמר: "אירועי השבעה באוקטובר הצריכו את כולנו להתגייס ולהירתם אחד למען השני - לתמוך, להקשיב ולסייע. העיר הרצליה שמחה לארח אתכם, תושבי מפלסים היקרים, ולספק לכם את כל מה שאתם צריכים: ציוד ומזון, מסגרות חינוך, פעילויות וחוגים, שירותי רווחה ועוד. כולי תקווה שהמלחמה הקשה תסתיים בקרוב, שכל החטופים יחזרו הביתה בשלום ושכל החיילים ישובו בריאים ושלמים - ואתם תוכלו סוף סוף לחזור לבית שלכם שאתם כל כך אוהבים ומתגעגעים."

בכניסתו לאולם הבחין פישר בשילוט שהציבו חברי קיבוץ מפלסים, ועליו הכיתוב: "קיבוץ דן אכדיה". פישר השתעשע מההלצה ואמר: "אני רואה שהקמתם אצלנו יישוב חדש. זה מראה לי שאתם מרגישים כאן בבית ושלמרות הכל לא איבדתם את חוש ההומור. אני מקווה שמהר מאוד התקופה הזו תהפוך לזיכרון רחוק בהיסטוריה המפוארת של היישוב."

מצ"ב תמונות מהאירוע
תמונה 1 - מימין לשמאל: ראש העיר, יריב פישר, מרטין סוריאנו, חבר קהילת מפלסים, גיא ויהל.
תמונה 2 - ראש העיר יריב פישר מברך את חברי הקיבוץ.
תמונה 3 - השלט עם הכיתוב "קיבוץ דן אכדיה".
צילום: דוברות עיריית הרצליה.

לפרטים נוספים:
אמיר גלעד, מנהל יחסי ציבור, דוברות עיריית הרצליה, 0545555083
דורית בסמן קובל, מנהלת אגף דוברות והסברה, עיריית הרצליה, 0503045703

 
 
 
קמפיין 23

קמפיין 23

פורום המומחים

פורום המומחים

מה היעוד שלך....  מירון אורגד

מה היעוד שלך.... מירון אורגד

mcity

mcity

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים