חיפוש
 
לדף הבית >>     יוסי לוי, אימון עיסקי, הרצליה >>

איך לבחור מאמן עסקי שיתאים לי

 

כותב המאמר הינו מומחה באימון עיסקי,  ממקימי חברת תות יחד עם אלון גל. בטור זה יסקרו כמה נקודות חשובות שיסייעו לכם לבחור את המאמן העסקי המתאים ביותר לעסק שלכם. להמשך קריאה - כנסו...

 

בחירת מאמן עסקי היא צעד חשוב ומרכזי להצלחת העסק שלנו, אז הנה כמה נקודות חשובות שיסייעו לנו לבחור את המאמן העסקי המתאים:

קביעת מטרות וציפיות: לפני שנחפש מאמן עסקי, כדאי להבין מהם המטרות והצפיות שלנו מהמאמן. האם אנו זקוקים לו שיעזור לפתח את העסק שלנו? להגדיל רווחים? לנהל את העובדים בצורה יעילה יותר, או לצאת לשווקים חדשים? קביעת מטרות תמקד אותנו באיתור המאמן המתאים.

בדיקת רקע וניסיון: חשוב שנוודא שהמאמן הנבחר הוא בעל ניסיון באימון עסקי ויש לו הישגים בתחום. נחקור את רקורד ההצלחה שלו, נשאל על לקוחותיו הקודמים ונבדוק המלצות רלוונטיות.

התאמה אישית: רצוי לבדוק שיש תיאום בינינו לבין המאמן, ושיש תחושת ידע והבנה מצדו לגבי צרכי העסק שלנו. עדיף לבחור מאמן שיכול להתאים את הגישה והשיטות שלו לסגנון העבודה והלמידה שלנו.

התאמת ערך: כדאי לוודא שיש התאמה בין הערכים שלנו ואלו של המאמן. אנו רוצים שיהיו לנו ערכים וכוונות עסקיות דומות, כך שנוכל לעבוד יחד ביעילות.

התהליך המתאים: נבחר במאמן שמציע תהליך עבודה או אופן פעולה שמתאים לנו אישית. יש מאמנים שעובדים באופן אישי, ויש גם שיטות ייחודיות שיכולות להיות מתאימות יותר לסגנון ולצרכים שלנו.

בדיקת התאמה אישית: לאחר שיצרנו לרשימה של מאמנים אפשריים, יהיה נכון לקדם תהליכי בחירה אישית באמצעות פגישה טלפונית, או (עדיף) פגישה פרונטלית כדי לוודא שוב התאמה אישית.

יש לכם עוד שאלות לאימון עיסקי יוסי לוי? כנסו!

0508855322

המיניסייט שלי

 
 
 
קמפיין 23

קמפיין 23

פורום המומחים

פורום המומחים

מה היעוד שלך....  מירון אורגד

מה היעוד שלך.... מירון אורגד

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים